rizikové sporty

rizikové sporty – obrázekExtrémní sport je v původním významu sport, jehož provozování je spojené s vyšším rizikem a doprovázené je domnělým zvýšením hladiny adrenalinu v krvi (ve skutečnosti jde o endorfin, dopamin a serotonin).

V dnešní době jsou k extrémním sportům řazeny také sporty, které nejsou příliš propagovány či podporovány na komerční úrovni a jejichž provozování se omezuje na nepříliš početné skupiny nadšenců, které však u ostatních vyšší riziko evokují i přes to, že s jejich provozováním často není spojeno.

I takový sport se ovšem časem může proměnit v masovou záležitost, o čemž svědčí např. snowboarding, který byl v roce 2002 zařazen do programu olympijských her

Přehled všech příspěvků kategorie: rizikové sporty

Specializační kurz prevence rizikového chování VIII.

R - rizikové chováníP - prevenceD - dobrá praxeF - finance
zahájení: 01.09.2019 (Celý den), ukončení: 31.12.2020 (Celý den)

Rozsah: Kurz v celkovém rozsahu 260 hodin je tvořen 11 tematicky zaměřenými semináři (238 hodin), které na sebe navazují a stážemi na odborných pracovištích (22 hodin).

Výuka: semináře se konají zhruba jednou měsíčně, obvykle v pátek a v sobotu; harmonogram vzdělávání obdrží účastníci před zahájením kurzu

Zahájení kurzu: září 2019

Ukončení kurzu: v průběhu roku 2020/2021

Kapacita kurzu: 16 osob

Okresní metodik prevence - Cheb

S - síť služeb
Mgr. Kateřina Slavíková metodik prevence
Tel. 736 650 905 E-mail: islavikovaatpppkv [dot] cz (kslavikovaatpppkv [dot] cz)
konzultace pondělí 7:30-8:00

Okresní metodik prevence - Karlovy Vary

S - síť služeb

Mgr. Martina Fialová
speciální pedagog, metodik prevence

Tel: 353 176 522, 724 021 535
E-mail: mfialovaatpppkv [dot] cz

konzultace
pondělí 7:30-8:00 a středa 13:00-14:30

 

Jana Kubová
administrativní pracovnice

Magistrát hl. m. Prahy

S - síť služeb

Oddělení prevence

Sebevědomí a jak podporovat sebedůvěru dítěte

P - prevenceVybrané texty

V českém jazyce je slovo sebevědomí užíváno poněkud protiintuitivně a rozporně se svým etymologickým původem. Pokud bychom se oddali lingvistické archeologii, asi bychom nenarazili na významy odkazující k důvěře ve vlastní schopnosti či v jiné kvality. Pravděpodobněji bychom objevili odkazy na slova příbuzná soudobému pojmu sebereflexe. Ale rád se nechám poučit, nejsem lingvista. Z empirického hlediska se vědění odvíjí od (smyslově) poznaného,